Lujo Gardens

Lujogardens Transport

Omdat wij een breed assortiment aanbieden met producten van diverse leveranciers en fabrieken, variëren ook de transportkosten. Elke leverancier hanteert zijn eigen tarieven en voorwaarden. Daarnaast verschilt het minimale orderbedrag dat nodig is voor gratis levering per leverancier.

We merken dat hier regelmatig vragen over komen. Daarom hebben we ervoor gekozen om een helder en transparant overzicht te maken van onze transportkosten. Je vindt dit overzicht via de onderstaande knop.

Let op: deze informatie wordt voortdurend bijgewerkt en kan veranderen, afhankelijk van de actuele tarieven van onze leveranciers.

Bekijk hier onze transport uitleg 

 

Inzicht & levertijden

Leveringen & leverdagen

Wij ontvangen regelmatig vragen van klanten over de snelheid van onze leveringen, de verwachte levertijd van bestelde producten en de mogelijkheid om hier direct inzicht in te krijgen. Om aan deze behoefte te voldoen, hebben wij een overzichtelijk schema ontwikkeld dat real-time wordt bijgehouden.

In dit schema vindt u per fabrikant de actuele verwachte levertijden. Aangezien sommige producten rechtstreeks door ons uit Italië worden geïmporteerd en andere lokaal worden ingekocht, kunnen de levertijden onderling variëren.

Voor onze klanten is het prettig om vóór aanvang van een project al rekening te kunnen houden met de gemiddelde levertijden van de benodigde materialen. Wij streven ernaar om dit proces zo transparant en voorspelbaar mogelijk te maken.

Bekijk hier onze leverdagen

 

 

Service

Pallets & Retouren 

Sommige van onze producten worden geleverd op pallets waarvoor wij kosten rekenen. Daarom bieden we ook een handig retoursysteem aan.

Wil je pallets terugbrengen? Dat kan eenvoudig via ons retourformulier, beschikbaar op onze locatie in Uden. Je bent van harte welkom op werkdagen aan de Goorkensweg 1, 5405 BV Uden. Na het invullen van het formulier helpt een van onze collega’s je graag met het inleveren van de pallets. Het bijbehorende bedrag wordt vervolgens teruggestort op het rekeningnummer dat je hebt opgegeven.

Let op: neem bij het retourneren altijd een offerte-, order- of factuurnummer mee. Zonder deze gegevens kunnen we je retour helaas niet verwerken.

Heb je een grote hoeveelheid pallets (bijvoorbeeld 20 of meer)? Dan kunnen we – in overleg – ook een vrachtwagen regelen om ze bij jou op locatie op te halen. Houd er in dat geval wel rekening mee dat de transportkosten éénmalig van het retourbedrag worden afgetrokken.

 

 

Retourneren!

Een impressie!

 

Zelfs bij Andy van der Meijde!

Hoe leveren wij onze producten?

Onze leveringen worden standaard uitgevoerd met een steentrailer, zoals je in de video kunt zien. Deze trailers zijn 18 meter lang en 2,5 meter breed – flinke jongens dus! Houd hier rekening mee bij het bepalen van de afleverlocatie.

Twijfel je of zo’n grote trailer bij jou kan komen? Of weet je zeker dat het niet past? Geen zorgen! Neem vóór je bestelling even contact op met onze afdeling Planning & Transport. We denken graag met je mee.

We bieden namelijk ook alternatieven, zoals:

  • een bakwagen van 8 meter lang (geschikt voor kleinere ruimtes),

  • of een levering met kooiaap – een handige meeneemheftruck waarmee we jouw bestelling op lastige plekken kunnen lossen.

Samen zorgen we voor een levering die past bij jouw situatie!

 

 

Communicatie & Transparantie!

Onze werkwijze

Zodra je een bestelling plaatst of een offerte goedkeurt, gaat onze backoffice direct aan de slag. Zij geven je bestelling door aan de afdeling Planning & Transport, die de levering inplant op de gewenste datum.

Zodra alles is ingepland, ontvang je automatisch een e-mail met daarin de bevestiging en de leverdatum waarop je de vrachtwagen kunt verwachten. Wijkt er iets af – bijvoorbeeld een wijziging of vertraging – dan houden we je ook daarvan meteen per e-mail op de hoogte.

Communicatie

Vanaf het moment van bestellen zorgen wij voor heldere communicatie. Je wordt eerst geïnformeerd over:

  • de geplande leverdag,

  • het aantal pallets,

  • en eventuele aandachtspunten waar je rekening mee moet houden.

Daarna volgt een e-mail met de definitieve planning of – in geval van vertraging – uitleg over de reden (bijvoorbeeld wanneer een product niet op voorraad is of de leverdatum niet gehaald wordt).

Heb je tijdens dit proces vragen? Neem dan gerust contact met ons op.
📞 Bel ons via toets 2 in het keuzemenu
📧 Of mail naar info@lujogardens.nl

Is de levering niet naar wens?

Het komt helaas weleens voor dat een levering niet helemaal naar verwachting is, of dat producten niet correct zijn geplaatst. In dat geval vragen we je vriendelijk om ons klachtenformulier in te vullen. Dit is noodzakelijk zodat we je melding officieel kunnen verwerken.

Na ontvangst van het formulier streven wij ernaar om binnen 14 dagen met een passende oplossing of een duidelijke uitleg te komen. Heb je na die periode nog geen reactie ontvangen? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op, zodat we dit samen kunnen oplossen.

Wat kan ik verwachten?

Lujo Gardens
6 layers(1)
5 dagen per week geopend
Open van maandag tot en met vrijdag
11 layers
Persoonlijk advies van onze specialisten
We nemen graag de tijd om uw wensen te bespreken
6 layers(2)
Vriendelijke parkeergelegenheid
Onze parkeergelegenheid beschikt over verschillende laadpunten voor auto en fiets en beschikt over een invalide parkeerplek.
Lujo Gardens B.V. gebruikt cookies om een optimale werking van de website te garanderen en om het gebruik van de site te analyseren. Meer weten over onze cookies? Bekijk dan ons cookie beleid.
 Cookies NIET accepteren